Aktuální informace o Fernandovi zde a fotky zde.

Srpen 2010


Alonso ve Spa nebodoval, titul se vzdaluje

29. srpna 2010 v 18:50 | Kat |  Sezona 2010
Alonso měl před sebou těžký závod. Startoval z desátého místa zatímco konkurenti v boji o mistrovský titul v prvních řadách.


Dyer: Jízdy byly náročnější zvláště pro Fernanda

28. srpna 2010 v 19:46 | Kat |  Co o něm řekli
Chris Dyer: "Nemůžeme být spokojeni s výsledkem, který nám kvalifikace přinesla. Samozřejmě, počasí se měnilo tak, že jízdy byly náročnější, zvláště pro Fernanda, kterému na třetí část zbyla jen jedna sada měkkých pneumatik. Když je použil, tak zrovna přišla krátká přeháňka, která jej připravila o dobrý čas a umístění výše. Okruh ve Spa je známý pro svou nepředvídatelnost počasí a dnes se to opět potvrdilo. Je tu možnost, že zítra se to bude opakovat, z toho důvodu musíme odvést dobrou práci při zvládnutí různých změn."

Alonso: Prioritou bude dokončit závod

28. srpna 2010 v 19:45 | Kat |  Reakce po závodech, kvalifikaci, trénincích
Alonso skončil v kvalifikaci na VC Belgie až desátý.
"Byla to zajímavá kvalifikace, podmínky se měnily každou chvilku. Na konci jsme správně nenačasovali pneumatiky. Možná, že některá auta měla v třetí části dvě sady nových měkkých pneumatik. My bohužel ne a ve chvíli, kdy jsme nasadili nové, začalo pršet. Stane se to a já doufám, že zítra nám déšť pomůže. Při takovýchto podmínkách není start závodů tak klíčový, takže máme stále šanci. Samozřejmě, že jsme chtěli dokončit kvalifikaci na předních místech, ale nemám velké obavy. Závodí se až zítra.
Dnes jsme viděli, jak vás dokáže ovlivnit správné rozhodnutí. Díky němu dokážete získat 50 sekund nebo i minutu, když zajedete extra kolo na suchých pneumatikách. Takže nyní nemluvíme o desetinách sekundy, ale o minutě.
Zítra musíme být připraveni na správné rozhodnutí v ten správný moment. V těchto podmínkách hraje velkou roli štěstí. Včera jsme pravděpodobně vyjeli v ten nejlepší okamžik na mokré trati a stanovili čas tréninku. Vyjeli jsme v nejlepší čas na suché trati a opět stanovili čas tréninku.
Dnes jsme si vybrali ten špatný čas, ale závod je až zítra. Když se na to podíváme tak, že včera to bylo dobré a dnes ne, tak zítra to bude opět dobré! Prioritou bude dokončit závod. Víme, že první zatáčka je tu obtížná, takže se musíme vyhnout nějakému riskování."

Fernando - Spa

27. srpna 2010 v 17:03 | Kat |  Obrázky
Fernando

Alonso o prázdninách jel "mini Vueltu"

26. srpna 2010 v 11:33 | Kat |  Různé
"Prázdniny, které dnes skončili těsně před odjezdem do Belgie, byly velmi  odpočinkové. Hned po VC Maďarska jsem byl v Maranellu na simulátoru a pracoval s inženýry a odtud jsem zamířil domů se zastávkou v Madonna di Campiglio na představení knihy o dvaceti letech akce Wroom. V následujících dnech jsem rozdělil svůj čas mezi Švýcarsko a Španělsko, snažil jsem se vyhnout dlouhým cestám, můžeme očekávat, že poslední část sezony bude trochu strestující a já už jsem nechtěl vidět další hotely a letiště.


Reklama

21. srpna 2010 v 16:29 | Kat |  Reklama
Pokud chcete psát reklamu, tak sem do komentářů. Ostatní mažu.


Alonso vydělává nejvíc

21. srpna 2010 v 12:43 | Kat |  Různé
Fernando Alonso je podle deníku El Mundo nejlépe vydělávajícím pilotem F1. I s příjmy sponzorů si vydělá 30 milionů EUR (zhruba 750 mil. korun).


Lauda o týmové režii: Alonso není jako Schumacher

20. srpna 2010 v 14:33 | Kat |  Co o něm řekli
"Existují jen dva modely, jak závodit v F1 se svým týmem," říká Niki Lauda. "Pokud k tomu přistoupíte politicky, je to jako Ferrari. Nebo se pokoušíte dát oboum pilotům stejné šance a fanouškům vzrušující sport, jak to dělá Red Bull, který nechásvé piloty bojovat. Nejlepší chlapci v nejlepších autech můžou soutěžit, je to o filozofii "ať vyhraje nejlepší". Vím, že na to jsou různé názory."
V Německu Ferrari nechalo vyhrát Alonsa, když nařídili Massovi, aby ho pustil. "Bylo to proti všem pravidlům. Je to špatné a okamžitě je za to potrestali - a jsem si jistý, že od Světové motoristické rady si to ještě slíznou. S Alonsem to ale nemá nic společného, není jako Schumacher."

Cremonesi: 20% šance Alonsa na titul

17. srpna 2010 v 17:48 | Kat |  Co o něm řekli
"Od Valencie Ferrari chytlo druhý dech a je nejspolehlivějším vozem v současném startovním poli. Navíc do Belgie přiveze Scuderia zcela inovovanou zadní část vozu. Veškerá pozornost týmu je soustředěna na španělského pilota. Fernando ztratil důležité body v Austrálii, Číně, Monaku a Británii, pokud chce pomýšlet na titul, podobné výpadky si již nemůže dovolit."
Andrea Cremonesi, odborník na F1 deníku Gazzetta dello Sport.

Berger: Alonso je jasně lepší než Massa

16. srpna 2010 v 17:06 | Kat |  Co o něm řekli
"Přiznejme si to," řekl Berger. "Alonso je jasně tím lepším mužem v týmu, jejich jediná šance na mistrovský titul. (Prezident Ferrari Luca di) Montezemolo za něj zaplatil a teď na něj bude vsázet tak moc, jak jen to půjde."

Piquet mladší nejen o Alonsovi

13. srpna 2010 v 10:39 | Kat |  Co o něm řekli
Nelson Piquet mladší o týmové režii, vztahem s Felipe Massou nebo o tom, jaké to je být s Fernandem Alonsem v jednom týmu.



Alonso: Chci porazit Giancarla v lyžování

8. srpna 2010 v 16:45 | Kat |  Rozhovory, dotazníky
Rozhovor s Fernandem k příležitosti vydání knihy 20 let konání Wroom.



Minardi: Fernando je motivovaný, odhodlaný a oblíbený. Je velkým přínosem pro Ferrari.

6. srpna 2010 v 10:31 | Kat |  Co o něm řekli
Minardi mluví o Fernandu Alonsovi a myslí si, že právě on bude vítězem letošního šampionátu.


Alonso teď bude hlavně odpočívat

4. srpna 2010 v 17:26 | Kat |  Různé
"Jsem na pár dní v Maranellu, abych se připravil co nejlépe jak je to možné na finální část sezony a zvláště pak na VC Belgie, první závod půo letní pauze.


Alonso: Nebyli jsme dostatečně rychlí

1. srpna 2010 v 20:30 | Kat |  Reakce po závodech, kvalifikaci, trénincích
"Byli jsme celý víkend pomalejší než oni. Závod pro nás nebyl překvapením. Díky profilu tratě a obtížnosti předjíždět jsme dokázali být konzistentní a dojet na druhém místě. To je sice dobré, ale víme, že musíme zrychlit v kvalifikacích i závodech. Teď jsme nebyli dost rychlí, abychom s Red Bullem bojovali. Třetí místo bychom si zasloužili, byli jsme třetí ve volném tréninku i ve všech částech kvalifikace. Totéž jsme čekali i od závodu. Na startu jsem měl šanci předjet oba red bully, ale nakonec to nebylo možné. Vydržel na měkčích pneumatikách bez problému čtyřicet kol. To nás překvapilo. Nebyli jsme dostatečně rychlí, aby naše strategie správně fungovala. Naopak, pokud máte takovou rychlost jako Red Bull, funguje každá strategie. Absolvovali jsme čtyřicet kol s Vettelem v zádech. Byl o jednu až dvě sekundy rychlejší než my. Profil tratě nám dnes pomohl, na normálním okruhu by bylo nemožné druhé místo udržet."